Nu skiter jag




i hemlighetsmakeriet.

Jag kommer att vara lite mer hemlig än jag var tidigare. Men jag kommer att lämna ut denna adress till några, jag har redan börjat.


Det jag vill göra nu är att önska de få människor som läser denna sketna blogg en riktigt God Jul. Hoppas ni får en fridfull, umgänglig jul med god mat och goa skratt. det tror jag minsann att jag kommer att få.

Igår hade vi lilla julafton här hemma. Dotra öppnade paket med stor glädje och blev väldigt glad för Duplot och den rosa hästen ( My little ponykopia), böckerna var nog bra med.

Nu ska jag göra kaffe, torka tvätt, packa och vänta på parenteserna som kommer i vita faran och sedan bär det iväg till två affärer för att handla klappar.

I morgon vankas julfrukost i byhåla, sedan blir det nog full fart hela dagen.

Jag hoppas på en massa vin hos muminfamiljen också. :-)

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Se nu till att ha en God Jul!

2008-12-23 @ 16:20:53
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Jojjo

haha!! Jag behövde inget lösenord!! Tack för adressen=)

2008-12-28 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0