Kevin vann

Men oj vad konstigt.. Glädjen byttes till en tjurig flickvän dom nog egentligen inte hade en aning om vad som nu väntar.

"Jag är ledsen"

Men glädjen byttes vid till förvirring.Flickvännen Sofia orkade inte med pressen och det faktum att hon inte kunde vara nära sin älskade när alla slet och drog i honom.
- Jag orkar inte med det här. Jag känner ingen här, sa Sofia.
Kevin Borg flydde tillsammans med henne in i ett avstängt rum där han även umgicks med tillresta släkten.
- Jag är ledsen för det här. Verkligen. Men hon vill vara med mig, sa Kevin.

Saxat från Expressen.

 

Tror hon på fullaste allvar att det blir Norrland extremt mycket nu??

 

Undrar hur länge det håller. Jag hoppas att det gör det, för de är verkligen söta ihop och verkar jättekära. Men.. Ja just det. Men..

 

 

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: allicen

OMG! Den damen får nog tänka om...

2008-12-13 @ 17:27:12
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ha... =D Jag hoppas också att det håller såklart, eller så kan han komma ut ju... ;)

kram

2008-12-15 @ 16:43:26
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0